Friday, June 15, 2012

Kohal

Ma olen end nüüd hästi sisse seadnud. Eile mõlemad lennud hilinesid, aga jõudsime ilusasti kohale. Esimesel lennul oli mees, kellel oli Klose särk seljas ja süüa saime päris head pitsat. Teisel lennul oli sai, mis oli täidetud võiga. :) Lennujaama tulid vastu Matt ja Wyatt. Enne koju sõitu näitas Matt mulle kohta, kus ta töötab ja lennujaama ümbrust.
Wyatt kutsub mind Tatii (Tädi). Eesti keelest saab ta hästi aru, aga vastab ainult prantsuse keeles oma hella väikese poisi häälega.
Ma magasin täna poole päevani, sest siin käivad akendel ees metallkardinad, mis ei lase absoluutselt valgust sisse ning ma arvasin pimaduse tõttu, et on öö- enam ma kardinat täiesti alla ei lase.
Täna oli üle pika aja jälle päikseline ilm. Ma kreemitasin end sisse ja panin päevitusriided selga, niitsin muru ja päevitasin. Korralikku muruniidukit siin pole seega ma niiitsin suure osa aiast murupügajaga vms ja see oli päris naljakas. Pärast jalutasime Evelyniga läbi küla Wyattile järgi. Siin on k6ik majad ühesugused  ainult korruste arv on erinev. Aedades kasvatatakse oliivi- ja viigipuid ning kirsid saavad varsti valmis. 
Õhtul vaatasin telekast prantsuse keeles "Friends" ja praegu tuleb "300". Nous sommes des spartiates!!!!
Seda kirja oli päris keeruline kirjutada, sest siin on arvutitel teistsugune klaviatuur, aga harjumine käib kiiresti.



No comments:

Post a Comment