Tuesday, June 19, 2012

Poiss, kes õpetas hiinlasi

Eile terve päeva sadas ja me võtsime Evelyniga Wyatti toast tapeeti ära. Ma mängisin veel Sims'i, suht igav päev, aga õhtul läksime külla hiina naisele ja prantsuse mehele, kellel kuu tagasi sündis beebi nimega Hugo. Naise vanemad olid ka Hiinast külla tulnud ja tegid õhtusöögi. See oli esimene kord, kui ma tõelist hiina toitu sõin ja see maitses imehästi. Laual oli küpsetatud leib, kartulid, nuudlid vms, tofu ja hiina seened ning pajaroog. Tegelikult toiduained olid tavalised, aga maitseained olid teistsugused, mis andsid erilise maitse. Nad kasutasid kaneeli, ženšenni jt.
Seal söögi laua taga oli täielik Paabeli torn. Mina ja Evelyn rääkisme eesti keeles; teistega rääkisin inglise keeles; Evelyn,Matt ja võõrustajad rääkisid prantsuse keeles ning naise vanemad hiina keeles, aga hakkama saime. Wyatt õpetas hiinlasi prantsuse keeles lugema viieni ja nemad meid hiina keeles. Wyatt õpetas neid ka ütlema "Brummm! La voiture " ja nad kordasid seda koguaeg kuna ei teadnud, et see tähendab "Vrõmmmm! Auto". Lõpuks nende tütar tõlkis neile ära. Väga tore õhtu oli, sest Wyatt lõbustas hiinlasi ja meil oli ka tore vaadata. Lahkudes tegime põsemusid ja sõitsime läbi öise linna koju.
Täna võtsime veel natuke tapeeti maha ja ma proovisin World of Warcraft'i. Väga lahe mäng on.
Õhtul vaatame veel jalgpalli ka. Siin näidatakse telekast ainult prantsusmaa mänge, seega ma pole jalgpalli eriti jälgida saanud.

No comments:

Post a Comment